Rahsia Wanita - Isam Ismail

Thursday, December 13, 2012

Rahsia Wanita


1. Seorang wanita bila mengatakan dia sedang bersedih,tetapi dia tidak menitiskan airmata,itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.

2. Bila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya, lebih baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf.

3. Wanita sukar mencari benda yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang (sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan itu putus di tengah jalan).

4. Sekiranya sorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain.

5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair seperti coklat sepenuhnya!!tak terduga..


Play this game if you like karaoke Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!


6. Wanita memang suka akan pujian tetapi selalu tidak tahu macam mana nak menerima pujian.(buat muka comel)

7. Jika kamu tidak suka dengan gadis yang sukakan kamu ,tolak cintanya dengan lembut,jangan berkasar sebab ada satu semangat dalam diriwanita yang kamu tak akan tahu bila dia dah buat keputusan,dia akan lakukan apa saja(behati-hati sang teruna).

8. Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diri darimu selepas kamu tolak cintanya,biarkan dia seketika.(biar ia menangis dulu)

9. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa.Muzik,puisi,lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka.

10. Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka tak berguna.(heart attack nanti) 

2 comments:

  1. stuju yg no 7..
    smangat wanita bleh jadi kuat bila dlm kritikal.

    ReplyDelete
  2. wahhh..fakta yang tepat lagi padat..^^...memang itulah sifat wanita yang lelaki harus tau..

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi menapak. Jangan lupa tinggalkan komen untuk jejak anda:) SINCE 2012