Bunyi yang menakutkan - Isam Ismail

Monday, March 04, 2013

Bunyi yang menakutkan

Assalamualaikum wbt buat semua blogger..Percaya atau tidak sekarang aku tengah dilanda mimpi dengan bunyi yang amat menakutkanlah bagi aku untuk melakukan aktiviti harian terutama masa tidur aku akan tergangu dengan bunyi yang agak menakutkan..

Ini bukanlah kisah seram yang akan aku ceritakan tetapi bunyi yang aku maksudkan adalah bunyi dari kipas syiling rumah yang sememangnya amat menakutkan,,tambah lagi bila masa nak tidur, yang lain tidaklah dirisau sangat tetapi andai kata kipas itu tercabut katakan,, tak ke berkeliaran aku lari malam-malam buta.

Aku tak tahu kenapa kipas syiling ni makin lama makin kuat bunyinya?? habuk da hilang, colour hitam da betukar putih, tetapi bunyi seakan lori balak itu masih lagi kedengaran sampai sekarang..sakit telinga aku, nak dengar lagu blog aku sendiri pun susah,, gitu kita promote sikit katakan...

Ada cara yang sesuai tak yang membolehkan aku senyapkan bunyi kipas yang agak bising dan menyeramkan ini??


Buat duit dengan SAYS Buat duit dengan Gush ads Buat duit dengan Heart Beat Buat duit dengan Burung

4 comments:

  1. Masuk kolej je laa..

    ReplyDelete
  2. pakai aircond? ahaha..gurau ja..tak mau marah2..hehe.. ada yg longgar2 kot..huhu.. me tak tahu nk suggestkan apa..

    ReplyDelete
  3. buang je kipas tu..pakai kipas meja je pasni..he3..

    ReplyDelete
  4. Setuju dgn timm_bill, kalau setakat bunyi makin kuat xpe, malang xberbau...petaka tidak di minta.
    Selagi masih ada masa...check betul2 atau tukar jer.

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi menapak. Jangan lupa tinggalkan komen untuk jejak anda:) SINCE 2012