Jom Tengok & Beriklan bersama KSM - Isam Ismail

Monday, April 01, 2013

Jom Tengok & Beriklan bersama KSM

Assalamualaikum wbt. agaknya da lama aku tidak singgah dekat dunia blog ni,, bukan malas, tapi disebabkan dengan kekangan wifi yang aku guna sekarang ni lembap jadinya semangat untuk menerokai bidang blog ni terhenti di simpang tiga..

Ada tak sesiapa yang dalam dunia blog ni suka berniaga atau sedang membuat perniagaan online?? cuba komen sikit.. Di sini belogisam ada membuka peluang kepada para peniaga semua untuk beriklan bersama kumpulan Kedai Serba Murah(KSM) di facebook.

Kumpulan ini ditubuhkan atas permintaan para peniaga baru yang ingin beriklan tetapi mempunyai masalah lain.. Syarat kitorang untuk mengiklan produk yang ingin diniagakan adalah mudah dan senang diikuti,, hanya perlu addkan seberapa atau sebanyak mana kawan yang ingin di addkan ke dalam kumpulan KSM. Tujuannya diberi begini adalah syarat untuk meningkatkan traffic view bagi page kumpulan ini..

Segala spam atau selain dari pengiklanan produk tidak akan dilayan dan akan dibuang dari paparan kumpulan,,Contohnya ada pengiklan yang berunsurkannegatif dan memaparkan iklan dari says atau churp-churp. Kitorang tahu anda mahukan pendapatan yang lebih dan gunalah cara yang sebetulnya..

Yang berminat boleh join kumpulan disini. Kedai Serba Murah (KSM)



Buat duit dengan SAYS Buat duit dengan Gush ads Buat duit dengan Heart Beat Buat duit dengan Burung

No comments:

Terima Kasih kerana sudi menapak. Jangan lupa tinggalkan komen untuk jejak anda:) SINCE 2012