Jam Tangan Tawaf @ Jam anticlockwise terMurah - Isam Ismail

Friday, May 03, 2013

Jam Tangan Tawaf @ Jam anticlockwise terMurah

Assalamualaikum wbt..

Kali ni aku nak review satu produk yang boleh dikatakan baru memasuki pasaran walaupun hakikatnya telah lama produk ini dipasaran.. Produk yang dimaksudkan aku adalah Jam Tawaf atau nama lain jam anticlockwise, dimana jam ini berpusing mengikut tawaf dan akan melawan pusingan arah jam yang biasa.

Jam ini mempunyai kelebihan yang tersendiri kepada pemakainya dan memberi kesan yang positif kepada pemakai , untuk pemahaman kita lihat pengalaman pemakai jam tangan ini, iaitu seorang yang aktif dalam bidang renang.

Harga yang ditawarkan kepada jam ini amatlah berpatutan dan semua orang berkemampuan untuk memilikinya dengan harga yang murah iaitu RM110 untuk satu unit jam.. Jam ini dikeluarkan dalam dua bentuk iaitu untuk jam normal sesuai bagi lelaki dan untuk jam nano sesuai untuk golongan perempuan disebabkan faktor saiznya yang sedikit kecil berbanding jam yang normal.

Jam ini tersedia dalam enam bentuk pilihan face atau kata lain muka jam dan hampir sepuluh pilihan warna strap atau tali jam yang diperbuat dari material yang berkualiti dan satu lagi kelebihan jam ini adalah kalis air .

Untuk maklumat yang lebih terkini mengenai jam tawaf ini, anda  yang mahukan kepuasan boleh menghubungi nombor yang tertera ataupun melawat pages nescafe ais untuk melihat spesifikasi dan harga yang ditawarkan..

Mengikut maklumat promosi akan  diadakan apabila tibanya musim cuti umum bagi memberi peluang kepada pelanggan untuk mendapatkan kepuasan harga yang munasabah..

Cerita lanjut di pages Jual Beli Jam Tawaf (JBJTA)

Sekian wassalam

Hubungi 0199435068 untuk maklumat.


Artikel berkaitan : Jual Beli Jam Tawaaf (JBJTA)

4 comments:

  1. terima kasih atas infonya.............

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. offer utk ramadhan ada,, sila rujuk facebook pages https://www.facebook.com/JualBeliJamtawafanticlockwise

      Delete

Terima Kasih kerana sudi menapak. Jangan lupa tinggalkan komen untuk jejak anda:) SINCE 2012