Rezeki dari Nuffnang- Alhamdulillah - Isam Ismail

Monday, July 01, 2013

Rezeki dari Nuffnang- Alhamdulillah

Pejam celik, pejam celik cepat je masa berlalu dan pergi..Sampai satu masa aku nak kejar balik masa yang tertinggal dibelakang pon susah..Itulah kehidupan dan inilah blogmimpisemalam yang mengetengahkan kisah hidup dan pengalaman semalam..

Alhamdulillah,, kalau Allah nak berikan rezeki kepada hambanya sekejap je kan..?? dan sekarang aku rasa bertuah dengan blog aku sendiri kerana mempunyai earning dari nuffnang, walaupun masih pada nilai yang kecil,, tetapi bermakna bagi aku yang masih mentah lagi dalam dunia maya dan blog ini.. cukuplah dengan apa yang aku dapat sekarang..

Yang paling terkejut lagi bukannya earning itu datamg dari cpuv tetapi dari cpc,, baik hati anda-anda semua diluar sana yang sanggup memberikan blog ini pendapatan sendiri walaupun sedikit nilainya,, thanks a lot..

Teringin juga aku nak dapat cpuv dari pengiklanan ini,, tetapi blog ini masih dalam peringkat pembangunan dan nak dibandingkan, ramai lagi blogger yang berada diluar sana yang mampu dan kekalahan aku mungkin dari segi traffik la agaknya sekarang..

Apa yang terjadi,, aku senang meluahkan pengalaman aku disini.. salam sejahtera..

No comments:

Terima Kasih kerana sudi menapak. Jangan lupa tinggalkan komen untuk jejak anda:) SINCE 2012