Excited Pertama kali Derma Darah - Isam Ismail

Friday, October 04, 2013

Excited Pertama kali Derma Darah

Assalamualaikum wbt...

First time aku rasa xcited giler dengan diri aku.. sebab kali ni aku dapat sumbangkan darah aku utk insan yang memerlukan.. Sebelum ni hanya mampu tengok org len je yang menderma,, nak derma sendiri berat tak mengizinkan dan doktor x bagi..Tapi syukur sejak aku naik sem selepas puasa berat badan bertambah dan mengizinkan aku untuk aku menderma sebahagian dari darah aku utk keperluan orang lain..

Niat nak derma ni berputik sejak aku menjalani latihan Khidmat Negara 4 tahun yang lepas di Batu Jong Kuala Kraii.. Lama seyhh aku simpan niat ini...

Aktiviti derma darah ni aku join sempena dengan pesta konvokesyen dan karnival aktiviti pelajar dekat uni aku belajar sekarang.UTHM namanya yang terletak dekat Parit Raja.

Kesan yang aku dapat selepas menderma ni selalu je aku rasa lapar dan semua makanan yang aku dapat capai aku nak mkn je,, sebelum ni x der la nak berselera dan bernafsu dengan makanan,, tetapi lain plak jadi kali ini...

No comments:

Terima Kasih kerana sudi menapak. Jangan lupa tinggalkan komen untuk jejak anda:) SINCE 2012