Wednesday, 21 November 2012

AWAS !!! Penipuan Internet

AWAS!!!! pastikan langkah anda di jarak yang selamat daripada tipu helah yang dilakukan oleh pemangsa-pemangsa yang tidak bertanggungjawab di dalam dunia maya.. Elakkan anda menjadi mangsa yang merugikan dan membahayakan harta benda anda..

Sekarang  banyak terjadi kes dimana kebanyakan  yang suka berinternet menjadi mangsa tipu.. Tak kira la kat mana pun, facebook lah yang paling utama.. Nak tahu lebih lanjut google aje masalah ni.

 


Tapi ini bukan kes sebarangan, tapi tipu helah yang dibuat untuk mengaut untung sorang diri melalui program etu ini.. BERHATI-HATI yer semua.. pastikan apa-apa tindakan yang anda nak buat dalam internet ni mendapat pandangan orang lain terlebih dahulu..

Bukan niat nak memburukkan sesiapa tapi masalah ini betul-betul terjadi kepada mangsa. Bayangkanlah melabur dengan banyak tapi untungnya habuk tak dapat.. BERHATI-HATI, pemangsa tidak mengira apa jua status anda.. http://onlyinbelogisamtermasuk..


2 comments:

  1. tq sharing info bro. aku penah kena yang kat fb ni.huhu. sadis masa tu. tapi dah setel.

    ReplyDelete
  2. @محمد رازيق welcome, takdde jln mudah nak dapatkan rezek, berhati2

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi menapak. Jangan lupa tinggalkan komen untuk jejak anda:) SINCE 2012

Comments System

Disqus Shortname