Monday, 5 November 2012

Tak sangka

Nak dikatakan,, teknologi zaman dulu sudah mencapai tahap yang tertinggi dalam pencapaiannya dan sudah dibangga pada ketika itu,, dan kat bawah nie dua gambar yang menunjukkan teknologi ulu sudah mencapai revolusinya dan hasilnya embuatkan perut aku makin geli melihatnya,, nak tahu kenapa??












Tengok caranya ?? sekali tengok macam tandas cangkungdalam air,, silap tengok aku yang dia tembak nanti
Masa zaman bebudak pernah ler cipta rakit macam ni? tapi tak terpikirnya ianya da boleh bawa pergi perang zaman dulu..



180 km/j nak lari dari sekatan polis

Silap-silap terlentang kawan kita yang tengah pegang machine gun tu,, moto ni tak bayar cukai jalan dua bulan, bimbang dikejar polis,, bersiap sedia depan belakang..

5 comments:

  1. hai..dtg membalas kunjungan & follow.. kira teknologi zaman dulu pon dah hebat la ye..

    ReplyDelete
  2. kelakar plak fiza tengok dua gambar tu.. hehehe.. rasanya ada tak yang panggil 'teknologi nostalgia'? :D

    ReplyDelete
  3. err...dah lama dah ni ..jadi primitif lagi pemikiran mereka

    ReplyDelete
  4. ikut peredaran masa. masa tu ni la yg paling canggih.

    machine gun letak 1 tempat, yg ni amek ko leh bergerak laju... larilah kalau dapat. ha3.

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi menapak. Jangan lupa tinggalkan komen untuk jejak anda:) SINCE 2012

Comments System

Disqus Shortname