Wednesday, 14 November 2012

Mat luthfi kembali...

Assalamualaikum,, Macam mana dengan tahun baru hijrah??sudah mempunyai azam yang baru ke??? da ada?? Alhamdullilah,, mulakan penghijrahan dari sekarang..

Malam ni ada sesuatu yang menarik perhatian untuk diupdatekan dalam belog ini..Nak tahu apa???

Matluthfi....... kenal tak siapa matluthfi ni??? Mest kenal kan?? student overseas yang selalu buat video pendek tentang kehidupan dalam youtube tu. Da macam-macam video yang dia upload dalam youtube nak tengok dengan lebih banyak?? taip matluthfi dalam search engine youtube. Mesti ada punya...



Ni update terbaru Matluthfi : drama-drama sebelum kahwen, macam-macam karenah yang berlaku dalam negara kita mengenai soal anak nak kahwen.. Nak tahu tengok la : Matluthfi

2 comments:

  1. teringin nak wat vblog tp x reti sgt ngan video hehehhe
    segan rakam video sendiri

    ReplyDelete
  2. @Sop
    tengok video matluthfi pom ok la

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi menapak. Jangan lupa tinggalkan komen untuk jejak anda:) SINCE 2012

Comments System

Disqus Shortname