6 korban terbaru selatan Thai - Isam Ismail

Wednesday, December 12, 2012

6 korban terbaru selatan Thai

Narrathiwat lagi,enam orang termasuk seorang bayi berusia 11 bulan terbunuh, apabila sekumpulan lelaki bersenjata menaiki trak pikap, melepaskan tembakan ke arah sebuah kedai kopi di Rangae, Narathiwat awal pagi semalam..

Play this game if you like karaoke Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Menurutnya lagi tiga lelaki berjubah hitam melepaskan tembakan ke arah kedai kopi itu yang biasanya penuh dengan pelanggan pada waktu pagi dan seterusnya mereka  melarikan diri entah kemana,,

Dalam kejadian lain pada sebelah petang, seorang guru besar wanita dan seorang guru lelaki ditembak mati ketika makan tengah hari di kafeteria kakitangan sebuah sekolah di Pattani

Katanya polis sekurang-kurangnya enam lelaki bersenjata mencuri kenderaan sekolah untuk melarikan diri.

For those yang ada pelan nak melawat thailand akhir tahun sebegini berhati-hati,, tak lupa kepada yang nak pergi membeli belah barangan murah disana, pastikan kemasukan anda di ketahui, sebabnya tak semua tempat bahayad isana yang bahayanya bila anda masuk ketempat yang sebegini rupa,, becareful..

1 comment:

  1. Ini lah satu lagi negara yang sentiasa bergolak..dekat aje dgn negara kita...Semoga ALLAH melndungi orang-orang Islam di sana!!

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi menapak. Jangan lupa tinggalkan komen untuk jejak anda:) SINCE 2012