Saturday, 8 December 2012

Makan -makan

Assalamualaikum,, apa kisah blogger hari ini??? mesti banyak ragam kan??? berbagai pun ada,, sabar jela..

Malam ni jiran rumah belogisam ada buat makan-makan untuk rakan sekelasnya,,ramai gitu yang datang,, riuh  rendah bunyi musik diorang,, yang tak tahan bau ayam bakarnya,, wowo,, menusuk hidung,, terasa kenyang terus bila gambarkan yang ayam bakar ada depan mata,, nak mintak tak kebulur pulak..

Selang dua jam,, tok,tok, pintu diketuk,, "nah ada sikit ayam bakar, kami ada buat jamuan kelas,, rasa la sikit"" waowao,, ayam yang aku mimpi da dapat depan mata sudah,, kenyang kali ni perut aku,, tak payah masak la untuk makan malam ni,, cukup kenyang dengan bau dan rasa ayam bakar je...

Alhammdullilah,, merasa gak rezeki.. biarkan jela diorang ngan bising musik,, janji diorang ingat kat jiran,, itu da memadai.. hehe,, lupa segala masalah..

Itulah ragam sekarang,, semuanya ada cara tersendiri untuk merai sedikit kejayaan yang dimiliki dan melepaskan segala beban kerja dari satu semester berhempas pulas dengan memikirkan semua formula dan teori serta praktikal yang patut ditempuhi..

Moga berjaya kalian.. ten untuk ayam bakar...

3 comments:

  1. baru nk kuar g mkn..nk cri ayam panggang..haha

    ReplyDelete
  2. waaaaaaaaaaaaaaaa...sedapnya aym bkar..terliur dgar..

    ReplyDelete
  3. Rezeki dtg bergolek-golek..macam ayam golek pulak ya...anyway ayam panggann sedap...

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi menapak. Jangan lupa tinggalkan komen untuk jejak anda:) SINCE 2012

Comments System

Disqus Shortname