Punca julia perez dipenjara - Isam Ismail

Sunday, December 16, 2012

Punca julia perez dipenjara

Untuk tontonan 18 tahun da ke atas..

Sebelum ni aku ada terdengar desas desus mengatakan jupe dikenakan penjara tiga bulan, sebabnya aku tak tahu pulak,, semalam klentang klentung aku jalan dalam youtube da bw aku jumpa puncanya,,

Jepu sebenarnya bergaduh dengan artis..life pulak tu dekat youtube, da lebih du juta yang menontonnya dan penyumbang tambahan statistik adalah aku..
Buat duit mudah dengan kongsikan iklan _Says.com Play this game if you like karaoke Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift! Lawak sial yang jarang ditonton RM100k dengan cara yang mudah

Anda sendiri yang nak tahu anda sendiri yang tengok klip ini  tapi pastikan anda fokus minit 3:09 +-.Ada gak yang macam tu atau ianya tidak disengajakan..  



No comments:

Terima Kasih kerana sudi menapak. Jangan lupa tinggalkan komen untuk jejak anda:) SINCE 2012