Tujuan dan Tema berlainan - Isam Ismail

Saturday, December 15, 2012

Tujuan dan Tema berlainan



Assalamualaikum,, faham tak tujuan dan tema berlainan itu apa?? kalau nak fahamkan scroll lagi yer..

Semester kali ini semua student kos aku dari tahun satu sampai empat nak buat annual grand meeting (AGM) dan temanya yang dicadangkan agak berlainan dengan dengan tujuan.

Firstly aku agak suka adalah dengan tujuannya untuk mengenali antara satu sama lain. dengar je ayat ni terus berkobar aku  nak pergi, kat mana, bayar lebih tu tak kisah la, janji dapat jumpa senior dan kenal-kenal, manala tahu, suatu masa nanti kalau ada masalah boleh rujuk dengan senior yang kita kenal.. Klau nak kenal dengan terserempak takla,,muka semuanya jarang senyum,, takot gak.

Jeng2,,"anda semua diwajibkan memakai topeng"  nie yang aku tak berapa nak suka sangat dan menyusahkan banyak mende dalam hidup aku,, siapa punya idea pun tak tahu,, nak bantah da tak boleh,, sebab majoriti yang setuju..nak cari topeng tu plak satu hal,, takkan aku nak pakai topeng power rangers,silap-silap datangnya raksasa tak ke mati aku kena lawan malam-malam..he

dekat mana nak beli full set macam ni??pm

Apa kes diorang cakap nak kenal-kenal dengan semua student, tapi dibuatnya dengan memakai topeng aku pun tak tahu,, kemuncaknya jumaat ini baru boleh aku saksikan apa yang tersirat dan tak tahu la kalau topeng tu dipakai hanya untuk "red carpet aje", pastu da boleh buang...(terlepas mlm)

Wassalam,,

credit picture :google pakcik

Play this game if you like karaoke Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift! Lawak sial yang jarang ditonton RM100k dengan cara yang mudah

1 comment:

  1. leeza pernah ada event topeng2 ni. pakai sekejap. then duduk kat kerusi bukak, sbb nk makan.

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi menapak. Jangan lupa tinggalkan komen untuk jejak anda:) SINCE 2012