Kerja Sambilan - Isam Ismail

Thursday, February 21, 2013

Kerja Sambilan

Ada ke tak kat sini yang pandai mencari part time job yang senang untuk mendapatkan duit poket lebih??.Aku nak korek resipi la sikit-sikit untuk dijadikan panduan bagi aku memulakan part time job sekarang. Maklumlah sebagai salah seorang yang bergelar pelajar mesti mempunyai masalah dengan kewangan dan kalau nak diharapkan pinjaman yang diperolehi tidak dapat nak menampung manalah  kos sara hidup yang tinggi sekarang.

Sebarang idea yang bernas dan bermanfaatlah bolehlah dikongsi bersama,, bak kata orang sekadar membantu anak murid yang inginkan pendidikan untuk dimanfaatkan., Aku tengok banyak aje keje yang boleh dibuat dan aku juga berfikiran yang aku teringin nak buat semua itu,, tapi aku tiada jalan yang baik bak kata orangla,, masuk simpang itu salah,, terjun lembah itu tak kena,, menyelam dekat situ tak lama.. bermacam lagila kalau nak diandaikan..

Masalah2,,,
Buat duit dengan SAYS Buat duit dengan Gush ads Buat duit dengan Heart Beat Buat duit dengan Burung

1 comment:

Terima Kasih kerana sudi menapak. Jangan lupa tinggalkan komen untuk jejak anda:) SINCE 2012