Agen Topup mbi communication.. - Isam Ismail

Tuesday, April 30, 2013

Agen Topup mbi communication..


MBI communication menyediakan pelbagai pakej topup yang istimewa kepada peniaga / usahawan yang berminat dalam perniagaan untuk menjual topup / reload pra-bayar.Tahukah anda
peratus pengguna talian pra-bayar (prepaid) di Malaysia mencecah 43% setengah
tahun ini (2012)? Iaitu hampir 13.2 juta penduduk yang ada di Malaysia semuanya menggunakan telefon bimbit dan nombor prepaid (Info: Suruhanjaya Komunikasi Dan Multimedia Malaysia (SKMM).

Dengan kami, anda boleh memperolehi pendapatan sampingan dengan menjual topup prepaid/prabayar ataupun menggunakannya unutk kegunaan diri anda sendiri..Lagi mudah dan unutung..
Di mbi communication , anda boleh mendapatkan harga topup yang termurah di Malaysia dan pelbagai produk yang boleh didapati seperti Celcom, Maxis, Digi, i-Talk, uMobile, juga tidak terkecuali topup antarabangsa seperti Telco

Kenapa MBI COMMUNICATION??
Pada masa sekarang ini, topup prepaid merupakan suatu kepentingan dalam kehidupan rakyat Malaysia,
hampir keseluruhan tempat pengguna topup prepaid berada dan jika anda menjadikan topup prepaid ini  sebagai perniagaan, ia pasti amat menguntungkan anda. Dengan pelbagai promosi dari syarikat
telekomunikasi seperti Celcom, Maxis dan Digi, sudah tentu semakin bertambah pengguna topup prepaid dan  semestinya kadar penggunaan topup prepaid semakin bertambah. Anda juga sebagai pengguna prepaid, sudah  tentu anda pernah menerima bonus dan tawaran dari syarikat tersebut supaya anda menggunakan prepaid lebih  banyak lagi. Tidakkah anda terfikir untuk menjadi ejen topup?

Kelebihan menjadi agen kami..

KOMISEN JUALAN PERIBADI (Personal Sale)

- Setiap nilai transaksi yang anda jual, kami akan memberikan komisen terus (real time) kepada agen mengikut jenis TELCO seperti CELCOM (4 – 6 %), MAXIS (3 %), DIGI (3 %) dan iTalk (12 %) bergantung kepada nilai transaksi anda. Sebagai contoh: sekiranya anda menjual produk tambah nilai Celcom RM10, komisen yang akan anda terima adalah 4% = RM0.40. Komisen akan dibayar terus (melalui akaun deposit) kepada anda setiap kali anda melakukan transaksi produk kepada pelanggan.

- Ini bermakna, sekiranya baki akaun deposit anda diandaikan RM100 dan anda melakukan transaksi kepada akaun pelanggan dengan nilai RM10, server akan menolak baki akaun deposit anda sebanyak RM9.60 sahaja dari nilai tersebut. Disebabkan transaksi itu, baki deposit anda yang akan tinggal di dalam akaun deposit anda berubah menjadi RM90.40. Seterusnya, server akan menghantar mesej kepada anda memaklumkan transaksi berjaya dan memaklumkan baki terkini dalam akaun deposit anda.

KOMISEN MEMPERKENALKAN RESELLER BARU
(Dealer Introduce Dealer)
- Pihak syarikat akan memberi insentif kepada anda yang memperkenalkan agen baru. Insentif sebanyak RM5 diberikan bagi setiap agen baru yang berjaya anda perkenalkan. Apabila agen baru itu disahkan telah membuat bayaran pendaftaran, insentif tersebut akan dimasukkan terus ke dalam akaun deposit anda. Anda boleh memperkenalkan seberapa ramai yang boleh.

KOMISEN DEALER PALING AKTIF PADA SETIAP MINGGU
- Syarikat mewujudkan satu kaedah pemberian bonus yang diberi nama ’5 Dealer Teraktif’ untuk setiap minggu dalam laman web ini. Sebagai tanda penghargaan kepada dealer-dealer kami, kami akan mendepositkan RM 5 ke akaun deposit dealer yg paling banyak membuat jualan dalam setiap minggu. Untuk makluman semua, jualan dealer-dealer akan dikira dalam setiap minggu, dan mana-mana dealer yang menduduki tangga pertama akan mendapat bonus sebanyak RM 5 yang mana akan didepositkan terus ke akaun dealer tersebut. Bagi dealer yg menduduki tempat kedua hingga tempat kelima, nama anda dan jumlah jualan anda juga akan turut dipaparkan di laman web ini.

- Dealer-dealer digalakkan untuk berusaha dengan sebaiknya untuk meraih tempat pertama dan mendapat RM 5 daripada kami pada setiap minggu. Ini adalah sebagai tanda penghargaan syarikat atas sokongan anda kepada kami. Semoga kita semua akan terus berjaya. Selamat berusaha!

No comments:

Terima Kasih kerana sudi menapak. Jangan lupa tinggalkan komen untuk jejak anda:) SINCE 2012