Sunday, 11 November 2012

Teramatlah kurang rasanya..

Assalamualikum semua beloger kat luar sana yer.. da lama tak hupdate belog  ni,, terasa macam kurang sessuatu je..

Hari ini ahad terasa teramatlah kurangnya dalam hidup ni,, buat semua kerja pun tak menjadi,,apa yang dapat bahan gelak ketawa jer,, adoi,, malu-malu..

Mulanya hari sampaila penghujungnya,, cerita ketawa jer yang bersama,, jadi aku pun turut tertawa sorang-sorang jap...
sampingan barang nak dicari
Waktu paginya ajakla kawan pergi cari barang yang kurang kat pasar raya, tapi sebelum tu singgah stesen minyak lu nak penuhkan tangki. kali ni aku rajin sangat amik tugasan nak tuangkan minyak. last-last amik ko, boleh plak tertukar minyak 95 dengan 97..

Tanya la kawan kenapa minyak tak keluar,, kena tak kena tersalah pegang pam,, tertukar warna dekat caltex.. apa lagi kitorang gelak habisla sampai tak tahan malunya...

Peristiwa kedua lak berlaku dekar pasarraya,,rupenya aku tak perasan barang yang aku pegang tu tak berbayar lagi, perasan tidak kawan tegur  bila nak sampai pintu keluar,, nasib baik tak bunyi apa-apa, malu aku jawabnya..
pasar raya ni tragedinya berlaku

Nak dipendekkan kisah itula sedikit kisahnya,, yang lain tu disimpan dalam hati je.

Hari ini memang terasa malu dan penuh perasaaan hilainya.. whatever, im happy

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi menapak. Jangan lupa tinggalkan komen untuk jejak anda:) SINCE 2012

Comments System

Disqus Shortname