Dari dunia blog - Isam Ismail

Tuesday, December 18, 2012

Dari dunia blog

Assalamualaikum,,hampir lima bulan dan tak kurang dan tak lebih aku memiliki blog dan sekarang aku gelarkan diri aku dengan blogger yang simple untuk meluahkan apa sahaja yang terlintas dibenak fikiran aku yang tak seberapa.

Dari bulan pertama (ogos2012 )aku dalam dunia blog ini, aku  cuma mengharapkan tulisan  yang berbentuk personal iaitu untuk bacaan dan tatapan aku sendiri.. sekadar mengimbau kenangan lalu yang mungkin aku kekadang terlupa dengan kesibukan yang aku sendiri pun tak tahu mana datangnya.


Tetapi bila masa aku melihat blog-blog yang dah lama bertakhta dihati pembaca dan berjaya  seperti  blog Cik Tom, Fatin Liyana, Lyssa Faizuren, Ben ashari terutamanya, Blog Santai  dan emas putih dan ada lagi yang lebih kurangnya yang aku ingat dan tak ingat aku mula berfikiran untuk memberi sedikit informasi dan panduan untuk tatapan umum dan sebagai titik noktah blog ini tetap sebagai blog personal dan tidak akan merubah apa-apa.

Melalui dunia blog ini banyak yang aku perolehi dari segi ilmu luaran untuk kehidupan aku,, satunya adalah tentang bisnes online (says, blind, gush ad, churp2, nuffnang, ads niaga, etc),edit script java, dan tentang penggunaan jari dipapan keyboard terutama.

Buat duit mudah dengan kongsikan iklan _Says.com Kekurangan smart phone Play this game if you like karaoke Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift! Lawak sial yang jarang ditonton RM100k dengan cara yang mudah

Tak terlepas juga aku dapat mengenali rakan maya yang aku tak pasti sifatnya, tetapi aku berterima kasih kepadanya kerana menaikkan ranking blog ini dalam meter alexa dari dulu dan sekarang, harapnya korang sudila datang sini dan terus menyokong kawan anda didunia maya ni,,,komen plez




 

10 comments:

  1. tulis jea apa yg rasa nak tulis dalam blog.

    salam kenal :)

    ReplyDelete
  2. Dunia bloggers nie memang best...
    Dari tiada kawan, kita punya ramai kawan...
    Dari tiada ilmu, kita punya banyak ilmu...
    Dan dari kita tiada apa-apa, kita punya kawan, side income dan hobi yang best ^_^

    ReplyDelete
  3. @Dunia Wilma "Dari tiada ilmu, kita punya banyak ilmu..." itulah yg diperolehi dalam blog an x lupa side income

    ReplyDelete
  4. remy tulis apa yg terlintas... cerita apa yg remy lalui...nanti leh buat kenangan bila dah pencen nanti.....

    ReplyDelete
  5. Wah Belogisam..Blog I yang seberapa pun ada sekali ya..I am so touch..and really-really appreciate that. Yalah kita pun dulu sekadar suke-suke coz banyak masa I've got to spend depan computer. So bila dah ada pembaca setia macam ni, terlebih pulak semangat nak berkongsi anything yang boleh bagi manafaat untuk semua... jangan serik lawat Blog Santai ya..mana tau nanti ada segment khas untuk Belogisam...

    ReplyDelete
  6. @Remy hazza semesti menjadi memorii billa masa tua2 nanti

    ReplyDelete
  7. @Raudzah Zahari semestinya ada kak,, tanpa blog santai dan blog lain yang da lama dihati pembaca,, x teringin plak nak wujudkan blog sendiri

    ReplyDelete
  8. saya akan terus menyokong kawan2 blogger.. ^_^

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi menapak. Jangan lupa tinggalkan komen untuk jejak anda:) SINCE 2012