PRU 13 Undi anda penentu masa depan Negara - Isam Ismail

Saturday, May 18, 2013

PRU 13 Undi anda penentu masa depan Negara

Assalamualaikum wbt.

Salam PRU13, 5.5.2013 menjadi titik penentu dimana yang layak dijadikan sebagai pemimpin dan yang kurang sifatnya sebagai pemimpin dicalonkan lain kali dan dipertingkatkan lagi skill dan kemahiran untuk menjiwai hati rakyat..5.5.2013 tibalah masanya untuk rakyat keluar dari rumah beramai-ramai bagi menunaikan tanggungjawab yang berat terhadap negara. Segala keputusan yang dibuat adalah ditangan rakyat yang sentiasa mengikuti perkembangan dan kemajuan yang dikecapi.Andai kata rakyat tersilap pilih calon untuk memimpin negara, maka deritalah kita untuk 5 tahun yang akan datang..



Bagi pendapat diri sendiri kepada umum, pilihlah pemimpim dimana yang dapat menegakkan kebenaran dan syiar islam di bumi Malaysia ini, dan jangan terlalu taksub kepada politik sehinggakan sanggup menggunakan atau mengaibkan sesuatu untuk meraih simpati umum.. itu hanya sekadar pendapat. nak dikatakan aku ni memang baru berjinak dengan dunia politik dan isu semasa negara pada masa kini.. segala khilaf yang tersinggung aku simpulkan kata maaf..

Undi anda adalah rahsia, jadi bila da siap mengundi simpan ketat-ketat dalam hati sehinggalah keputusan piliharan raya diumumkan pada sebelah malamnya..

Tunaikan tanggungjawab anda semua,, aku ni masih muda lagi nak mengundi, mungkin 5 tahun yang akan datang akulah salah seorang penentu pemimpin negara..

Wassalam,, selamat mengundi kkkkkkkkk


1 comment:

Terima Kasih kerana sudi menapak. Jangan lupa tinggalkan komen untuk jejak anda:) SINCE 2012