Lantana "Mimpi Semalam" - Isam Ismail

Monday, June 03, 2013

Lantana "Mimpi Semalam"

Meh layan lagu dipetang hari yang mengantuk sangat

Semalam aku bermimpi
Bukan mimpi di siang hari
Mimpinya di subuh pagi
Mimpi hati adik di curi
Ku tanya papa dan mama
Jawab mama tidak mengapa
Ini pula jawabnya papa
Papa bilang dia tak setia

Bimbangnya hati aku jadi bimbang
Bimbangkan jawapan diberinya papa
Sungguh hati ku tak senang
Bila kasih di rantau orang
Jiwa ku jadi tak tenang
Teringatkan mimpi semalam
Bayangnya jauh dimata
Takut sayang tidak setia
Kalau boleh aku inginkan
Lihat sayang di depan mata
Tenteram baru hatiku tenteram
Bila sayang bila sayang di depan mata
Cintanya kita dik jangan kau dusta
Walau jarak ini memisahkan kita
AKu di sini sedang engkau di sana
Makin gila adik rindu yang ku rasa
Saat bersamamu ku rasakan bahagia
Bilakah agaknya dapat kita bersama
Katanya mamaku rasakan lega
Bicara papa menambahkan curiga
Namun ku serahkan segala kepadaNya
Moga cinta suci ini kan dijaga
Dalam hatiku ini hanya kau saja
Moga di hatimu pun begitu jua
Doakanlah mama aku kan bahagia
Katakanlah papa dia kan setia


No comments:

Terima Kasih kerana sudi menapak. Jangan lupa tinggalkan komen untuk jejak anda:) SINCE 2012