Mencari Kelainan dengan Syarikat Pengiklanan H12-Media.Com - Isam Ismail

Sunday, February 09, 2014

Mencari Kelainan dengan Syarikat Pengiklanan H12-Media.Com

Assalamualaikum wbt..

Mencari Kelainan dengan Syarikat Pengiklanan H12-Media.Com| Apakah kelainan yang aku cari sebenarnya bersama syarikat pengiklanan  H-12-media.com ini.? dan aku juga masih mencari jawapannya kerana buat masa ini aku dalam tempoh percubaan 24 jam menggunakan khidmat pengiklanan dari H12-Media.Com ini..

Agak banyak syarikat pengiklanan yang berbayar untuk para blogger yang mencari kelainan dalam menghabiskan masa terluang. Maksudnya alang-alang kita ada blog kenapa tidak tukarkannya kepada sesuatu yang bermanfaat walaupun sekadar personal blog..

Agak sukar untuk diterangkan bagaimana H12-Media.Com berfungsi kerana masih mempelajarinya dan ianya amat mudah untuk dipraktikalkan.

Informasi mengenai kewujudan H12-Media.Com ni pown ada orang bagitau..


Jangka Masa menunggu tidak terlalu lama 

H12-Media.Com ini bertindak balas terlalu pantas, tak silap hanya setengah hari sahaja blog aku ini telah diterima oleh pihak syarikat untuk mengiklankan apa yang patut. Blog ini bukanlah top blog tetapi  cumalah sekadar personal blog untuk diri sendiri mengabadikan kenangan yang dilakukan sepanjang kehidupan.


Dear Account Owner of ,

Sat, Feb 8, 2014 at 10:28 PM (Masa confirm menjadi publisher h12)


You website http://belogisam.blogspot.com has just approved by our team. You can start running banner codes and earning!

Best Regards,
H12 Media Team


So,bila da dapat emel ni cepat-cepat aku study macam mana nak menggunakan portal yang dia bagi dan hasilnya sangkutlah satu iklan yang dikeluarkan oleh pihak H12-Media.Com dalam blog aku ni..
  
Welcome to H12 Media Platform
Sat, Feb 8, 2014 at 12:34 PM  (Masa apply nak jadi publisher h12)

Dear .................

Thank you for signing up of your company "" to H12 Media Platform. 

Your first step is confirmation of your email address. 


Haaaaa,, tu dia kan,, nampak tak penerangan dia tak berapa nak panjang sangat, tapi itulah serba sedikit yang boleh aku nyatakan.. Kalau nak lebih detail nanti aku update lain dan cerita lain. ahaha...

Orang kata kalau  peluang da ada tapi tak guna sia-sia juga, ni aku nak bagi peluang kat sesiapa yang nak mencari pengiklan baru dekat blog, maklumlah pengiklanan sebelum ni susah nak bersaing sebabnya blog tak de la gempak macam orang lain punya..nice je ayat..

Berkongsi Kegembiraan Dengan H12-Media.com

Daftar H12-media.com....<<SINI>>



2 comments:

  1. Wah ada iklan baru ya..menarik ni..jangan lupa updates tau..kalau ok nanti kita join sekali...

    ReplyDelete
  2. haa ida baru je baca psl nii.. nuffy die tak ganggu kann?

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi menapak. Jangan lupa tinggalkan komen untuk jejak anda:) SINCE 2012