Pencarian 6 Rakan Blogger November - Isam Ismail

Friday, November 07, 2014

Pencarian 6 Rakan Blogger November

Assalamualaikum wbt...

November already in the house, sebelum disember datang dan berakhirnya dua ribu empat belas ak nak cari enam rakan blogger setiap bulan bermula november. Makna kata bulan ini ak perlu cari enam dan bulan depan ak perlu cari lagi enam,, so totalnya adalah dua belas rakan blogger yang ak nak cari (bersamaan disember).. hehe

Sebelum ak mencari ak nak gitau sedikit kelebihan dengan pencarian enam rakan blogger ni,, bukan saja-saja nak mencari tapi, untuk mengeratkan persaudaraaan antara penulis-penulis di samping bertukar pendapat, maklumlah ak ni bukannya otai blog,banyak ilmu yang perlu ak belajar, coz menulis blog dan mereka blog menjadi satu hobi gatal-gatal time idea hilang,, uhuhu..

Kelebihan enam rakan blogger

Takkan ak tak bagi kelebihan kepada yang menjadi rakan blogger ak kan,, so kelebihan yang aku tawarkan dekat sini adalah :, dua daripada enam blog yang tersenarai akan dipilih secara rawak untuk direview dan keemuanya akan dimasukkan ke dalam bloglist isam ismail setiap bulan. Haaa,, saper nak direview,, meh kita jadi geng rakan blogger,,untung bila direview ni,, banyak kelebihan yang diperolehi nanti..

Sekiranya anda memang bertuah dan kekal sebagai rakan blogger ak,, kelebihan yang pasti akan menanti, iaitu ak akan menjadi salah seorang penaja korang dalam mana-mana segmen yang ingin dianjurkan. *tertakluk kepada terma dan syarat..


Cara menjadi enam rakan blogger

Da ada yang sudi menjadi enam rakan blogger  ker?? terharunya,, caranya mudah sahaja hanya komen entri ini dengan link url blog anda dan masukkan url blog ini ke dalam blog anda supaya senang anda mendapat update terkini,, enam pengomen yang pertama automatik layak menjadi rakan blogger dan terus dimasukkan ke dalam bloglist. Untuk proses review nanti ak akan update..

Get ready!!! 1 2 go,,agak-agak berapa ramai yang sudi yer?? :P ..hehe

4 comments:

  1. haaaa.. nak jugakk..

    http://remajarianggg.blogspot.com/

    p/s: kena buat entry ke =.=

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq,,x perlu entry,, drop komen dgn url then letak letak lam blog, iitu je :)

      Delete
  2. Ana cuba...
    http://nenektanjung.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. lebih baik dari tidak mencuba,, tenq sudi bertapak sebagai rkn blogger

      Delete

Terima Kasih kerana sudi menapak. Jangan lupa tinggalkan komen untuk jejak anda:) SINCE 2012