WOW!!!SELUAR TACTICAL 5.11 DAH BOLEH BELI ONLINE - Isam Ismail

Thursday, October 13, 2016

WOW!!!SELUAR TACTICAL 5.11 DAH BOLEH BELI ONLINE


||WOW!!!SELUAR TACTICAL 5.11 DAH BOLEH BELI ONLINE||Dulu bukan main susah lagi nak dapatkan sehelai seluar tactical 5.11 ini. Terpaksa pergi GM Klang untuk dapatkan dengan harga yang murah dan perkhidmatan terbaik, Kalau pergi pasar malam pun barang tidak secantik GM.  Namun dengan kemajuan IT segalanya telah berubah. Seluar Tactical 5.11 sudah boleh diperolehi melalui pembelian di dalam talian. Harga tidak lah begitu mahal. Orang kata berbaloi dengan kualiti yang diberikan.

Nak Tanya??ada yang mencari Seluar Tactical 5.11 macam aku tak?? Kalaulah ada, korang boleh singgah FacebookSeluar Tactical dan berurusan dengan brader mat, Kalau tak sempat singgah facebook sebab teruja sangat, korang boleh berurusan dengan whatsapp terus, ni no dia 01120589921. Jangan risau brader mat ni tulus orangnya dalam menjalankan perniagaan dalam talian.

Tahu atau tidak, seluar tactical ni ada keistimewaan yang dikehendaki oleh penggemar aktiviti sukan lasak terutamanya seperti diperbuat dari material jenis RIP-STOP (canvas) yang membolehkan seluar cepat kering, mudah dipakai, sangat bergaya, sesuai untuk pelbagai aktiviti sukan lasak, rekabentuk zip tepi dengan poket yang banyak dan kemas tersusun.

Selain Seluar Tactical 5.11,, brader mat juga ada menjual dan membekal barangan lain seperti, tali pinggan tactical, eyewear ess crossbrow dan eyewear tactical 5.11, ada juga menjual beberapa jenis t-shirt limited edition.

Haaa,Itu saja informasi yang berguna untuk peminat aktiviti sukan lasak. Jangan lupa hubungi brader mat untuk urusan pembelian Seluar Tactical 5.11. Menurut maklumat juga, seluar ini merupakan item cepat terjual dengan beliau, kekadang-kadang tengah bungkus barang untuk hantar post pun order masuk. Giler arghh laku keras.


Owh lupa,, brader mat ada mention juga, kalau ada sesiapa berminat nk tambah pendapatan dengan jualan barangan tactical dan aktiviti outdoor ni, whatsapp je brader mat kata nak jadi agent. Tak ramai agent yang dicari,, cukup 15 orang dia tutup kuota kali..

Apa lagi cuci mata dengan barang jualan brader mat.

Seluar Tactical 5.11 terdiri dgn 4 pilihan warna dan saiz yang berbagai

Spek 5.11 dengan hadiah percuma 3 jenis kanta

Spek ESS Crossbow dengan hadiah percuma 3 kanta

Tactical Belt dengan 3 pilihan warna harga yang berpatutan


No comments:

Terima Kasih kerana sudi menapak. Jangan lupa tinggalkan komen untuk jejak anda:) SINCE 2012