Pemenang Teka Menang Duit Raya Seluar Tactical 5.11 - Isam Ismail

Sunday, July 09, 2017

Pemenang Teka Menang Duit Raya Seluar Tactical 5.11

||Pemenang Teka Menang Duit Raya Seluar Tactical 5.11||Seperti yang dijanjikan seminggu sebelumnya, pemenang teka menang duit raya diumumkan pada hari ini. Siapakah yang bertuah untuk memiliki sejumlah duit raya daripada penjual seluar tactical 5.11.


Terima kasih kepada tekaan jumlah yang diterima daripada anda semua, sambutan boleh dikatakan amat menggalakkan daripada anda. Pemenang akan diambil kira melalui dua kaedah.

Pertama, tekaan yang paling tepat akan mendapat kesemua jumlah duit raya yang digambarkan, sekiranya kriteria pertama tidak menepati kriteria kedua diambil dengan tekaan jumlah pertama paling hampir dan melakukan sharing kepada rakan facebook yang lain.

Dengan itu, pemenang Teka Menang Duit Raya Seluar Tactical 5.11 dimenangi oleh Norul Zahidah, Tekaan jumlahnya adalah RM60 untuk kali pertama dan mematuhi kriteria kedua dengan melakukan sharing kepada rakan facebooknya yang lain.

Jumlah tepat Teka Menang Duit Raya Seluar Tactical 5.11 adalah berjumlah RM65.80, dimana terdapat 1 keping noted RM50, 3 keping noted RM5 dan syiling setiap satunya 50sen,20sen,10sen.

Teka Menang duit Raya Seluar Tactical 5.11 akan dikendalikan lain masa dengan jumlah yang berbeza, terima kasih.

Pages SELUAR TACTICAL telah banyak membantu HERO dan HEROIN dalam memiliki seluar tactical 5.11 yang berpatutan dengan harga, kainnya berkualiti, selesa, tahan lasak dan murah juga. Anda dah like ke belum?

Facebook pages : Seluar Tactical 

Teka Menang Duit Raya

No comments:

Terima Kasih kerana sudi menapak. Jangan lupa tinggalkan komen untuk jejak anda:) SINCE 2012