Monday, 12 November 2012

Hati terkilan,,

wow2,, esok selasa, cuti ag,, seronok giler bila dengar je "CUTI" tapi bila "KELAS" wow2,bukan main nak tambah tidur lena.. berbagai ragam kehidupan ni..

Assalamualikum,, blogger lain ada cuti tak besok?? rerakan yang cuti sekolah akhir tahun tak payah cakap la,, memang seronok berbulan tinggal kat umah.Terlepas dari homework lab report dan semuala..

SSSSSS, kali nie belogisam nak update belog pasal hati dan perasaan,,blogger yang selalu layan jiwang mesti tahu macam mana perasaan bila hati tu sakit kan?? happy tu lain cerita.

Tak kira lelaki atau perempuan,budak pailang pun ada hati kot. jadi tak hairan kali ni, belogisam terasa terkilan dengan hamba seorang ni,,ttut..

3 comments:

Terima Kasih kerana sudi menapak. Jangan lupa tinggalkan komen untuk jejak anda:) SINCE 2012

Comments System

Disqus Shortname