Shopping Aksesori Komputer - Isam Ismail

Saturday, March 22, 2014

Shopping Aksesori Komputer

Assalamualaikum wbt..

Jumaat di johor merupakan hari cuti minggu, jadi mengambil kesempatan dengan kelebihan yang diberi aku dengan tidak sengaja terniat untuk mencari aksesori komputer di sekitar kawasan Parit Raja. Asalnya nak pergi seorang diri, namun disebabkan da terkeluar niatnya kepada kawan, jadi kawannya nak ikut sekali, katanya dia  ada barang yang hendak dibeli..

Perjalanan kami menaiki kenderaan beroda ke pekan Parit Raja tidak semudah yang disangka, hujan mencurahi di pertengahan,, Alhamdulillah, sudah lama bumi Parit raja kering kontang, dan sejak dua hari kebelakangan ini, Rahmat Allah sentiasa mencurahi bumi.. (Segar Pokok)

Dipertengahan jalan kami berhenti dengan harapan untuk menikmati cendol sedap di kawasan Kolej kediaman Perwira, Namun ditakdirkan tiada rezeki kami untuk  menikmati cendol pada petang jumaat ini,, kami membuat keputusan untuk menikmati minuman berais.ssssssssssssssssssssssss.. Segar anak tengkak.uhu..

Berbalik kepada topik, kami tiba di salah satu kedai di pekan Parit Raja, namanya kedai entah lupa plak da,, tapi kami selalu je singgah di kedai ini untuk mencari barangan komputer,, banyak pilihan katanya..

Tengok sana tengok sini,, hampir lima belas minit,, hatiku tertarik dengan hardisk 500 GB dan earphone yang dipamerkan di dalam kedai.. Dengan mengetengahkan keperluan yang diperlukan aku dan juga komputer kesayangan aku,keputusan dibuat untuk memiliki dua barang ini..

Berjumlah RM210 untuk kedua barang yang aku pilih, harapannya dapatlah aku meringakan aku punya disk komputer yang berat dengan movie-movie terbaik sepanjang zaman,, Aku ni kekadang bila mana movie yang aku tengok menarik perhatian aku,, susah sikit nak dipadamnya,, jadi makin hari makin bertambahlah koleksi. Selari dengan itu hardisk adalah menjadi keperluan bagi aku..

Ini saja kot kisah aku dengan shopping barangan komputer,, xde yang menarik cuma nak update blog dengan kisah aku je... wassalam..

TOSHIBA 500GB

FULL AKSESORI




6 comments:

  1. Untung la ada harddisk baru.. Share2 lah movie yang best tu..

    ReplyDelete
  2. @NUR HATI ops coz,, setelah sekian lama mencari..akhirnya dapat ak pakai satu..ahha

    ReplyDelete
  3. pnjm hdd bro..nk copy movie..hikhik

    ReplyDelete
    Replies
    1. silakan,, da banyak collection yg latest da masuk hdd

      Delete
  4. kalo saya nak cari aksesori komputer pergi muar je..kat witex tu.malas nak pergi melaka..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo,, sobb3,, tempat itu jauh sgt nak nyampainya,,

      Delete

Terima Kasih kerana sudi menapak. Jangan lupa tinggalkan komen untuk jejak anda:) SINCE 2012